KURS ON-LINE
Zastosowanie Microsoft Word w pracy biurowej
Planowane rozpoczęcie kursu 08.05.2024r. godz.16:30
Harmonogram spotkań:
1 |
08.05.2024 r. |
środa |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
2 |
15.05.2024 r. |
środa |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
3 |
22.05.2024 r. |
środa |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
4 |
28.05.2024 r. |
wtorek |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
5 |
05.06.2024 r. |
środa |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
6 |
12.06.2024 r. |
środa |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
Wykładowca: Katarzyna Racka
doświadczony specjalista z zakresu analizy i eksploracji danych, nauczyciel akademicki, autor wielu publikacji naukowych oraz wykładowca licznych szkoleń i kursów. Ukończyła Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Matematyka specjalności Informatyka z zastosowaniami oraz studia podyplomowe w zakresie Big Data – przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych na Politechnice Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informatycznych.
Cel kursu:
Kurs „Zastosowanie Microsoft Word w pracy biurowej” dedykowany jest do osób, które chcą w pracy biurowej prawidłowo a zarazem szybko tworzyć listy, raporty, sprawozdania, korespondencje seryjne oraz dokumenty wielostronicowe z zastosowaniem edytora tekstowego Microsoft Word.
Program:
-
formatowanie i redagowanie tekstu,
-
wstawianie symboli,
-
korzystanie ze styli i tabulatorów,
-
stosowanie punktorów, numerowanie oraz stosowanie list wielopoziomowych,
-
przygotowanie dokumentu do druku poprzez definiowanie ustawień strony i akapitu,
-
dodawanie grafik do dokumentów tekstowych,
-
wstawianie i edytowanie tabel,
-
tworzenie raportów z zastosowaniem SmartArt oraz wykresów,
-
dodawanie do dokumentu przypisów, nagłówków i stopek,
-
tworzenie dokumentów wielostronicowych z zastosowaniem numerowania stron, spisu treści,
-
współpraca przy tworzeniu dokumentów z innym użytkownikami z zastosowaniem recenzji w tym śledzenia zmian,
-
stosowanie korespondencji seryjnej w celu tworzenia jednego dokumentu adresowanego do wielu osób.
Formuła szkolenia:
-
Kurs realizowany jest on-line w formie zajęć praktycznych,
- podczas szkolenia komunikacja uczestników z wykładowcą odbywa się na czacie(uczestnicy widzą zarówno prezentację i wykładowcę oraz mają możliwość zadawania pytań);
- każdy z uczestników szkolenia otrzyma na 1-2 dni przed terminem rozpoczęcia:
- indywidualne hasło i login,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania sprzętowe:
-
Potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą audio-video (kamerka, głośnik, słuchawki),
-
Program Microsoft Word, preferowana wersja 365.
Płatność za kurs:
Prosimy nie uiszczać opłaty za kurs do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email o dokonanie przedpłaty .
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z uczestnictwa w kursie powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@opole.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.
§ 6
(…)
3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:
a) rezygnacja wcześniej niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu - zwrot całości wpłaty,
b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu - organizator nalicza kwotę 10 % ceny za dany kurs.
c) rezygnacja w trakcie trwającego kursu - organizator potrąca z wpłaconych zaliczek kwotę w wysokości 10% ceny za kurs oraz proporcjonalnie kwotę za przeprowadzone do dnia rezygnacji zajęcia na kursie. (liczoną wg wzoru: cena kursu/ilość godzin zajęć na kursie x ilość zrealizowanych zajęć). Jeżeli wpłacone do dnia rezygnacji zaliczki nie pokrywają ww kwoty, uczestnik powinien dokonać zapłaty brakującej części.
Kurs organizowany jest wspólnie z Oddziałem Okręgowym we Włocławku.
Serdecznie zapraszamy !