Miasto:
Opole
Typ:
Kurs
Tryb:
sob/niedz, pt po poł
Opłata:
1600,- zł od osoby
1488,- zł Cena dla członków
1500,- zł Cena dla firm zgłaszających więcej niż jedną osobę na szkolenie

Rachunkowość budżetu jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych
- 80 godzin lekcyjnych - ONLINE

Zajęcia odbywać się będą  systemem niestacjonarnym, za pośrednictwem platformy internetowej, w piątki od godz. 16:30-19:45 (po 4 godz.) oraz soboty 8:30-15:00 (7-8 godz. lekcyjnych)

Planowane terminy zajęć:
⇒ listopad 2022r.  - 25, 26
⇒ grudzień 2022r. - 03, 04, 09, 10, 17
⇒ styczeń 2023r.   - 13, 14, 20, 21, 28
⇒ luty 2023r.           - 03, 04

  • Celem kształcenia jest poznanie zasad rachunkowości budżetowej, zasad finansów publicznych oraz praktyczne przygotowanie do wykonywania zadań w zakresie rachunkowości budżetowej.                  

Kurs adresowany jest dla osób rozpoczynających pracę w księgowości  w jednostkach sektora finansów publicznych. jak również pracowników pionów finansowo-księgowych urzędów jednostek samorządu terytorialnego i samorządowych jednostek budżetowych, a także kontrolerów i audytorów, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę.

Uczestnikami kursu mogą być osoby:

a) posiadające wykształcenie średnie lub wyższe oraz znajomość podstaw rachunkowości potwierdzoną
-Zaświadczeniem kwalifikacyjnym z zakresu I-go stopnia certyfikacji, uzyskanym po egzaminie kończącym kształcenie prowadzone przez Stowarzyszenie (certyfikat SKwP)
lub
-zaświadczeniem ukończenia kursu dla kandydatów na księgowego
lub
- tytułem technika rachunkowości
lub
- ukończonymi studiami na kierunku rachunkowość i posiadaną praktyką zawodową
Program kursu obejmuje zagadnienia z rachunkowości oraz z zakresu finansów publicznych na dwóch poziomach:

I poziom - budżet jednostek samorządu terytorialnego - gminy, powiatu, województwa;
II poziom - jednostki budżetowe (w tym urzędy) oraz samorządowe zakłady budżetowe;

• Podstawowe pojęcia z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości,
• Szczególne zasady rachunkowości jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych,
• Szczególne zasady rachunkowości organów podatkowych JST,
• Szczególne zasady rachunkowości budżetów JST,
• Sprawozdawczość finansowa,
• Sprawozdawczość budżetowa,
• Podatek VAT w jednostkach samorządu terytorialnego,
• Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny,
• Dyscyplina finansów publicznych.

Szczegóły organizacyjne przy szkoleniu on-line:

  •  Zajęcia w czasie rzeczywistym prowadzone przez Internet , za pomocą  platformy  ClickMeeting umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań .
  • na adres e-mail uczestnik otrzyma zaproszenie do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting,
  • uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Wymagania techniczne:

  • komputer stacjonarny z głośnikiem lub słuchawkami, laptop, tablet,
  • stabilny dostęp do Internetu.
  • aktualna przeglądarka internetowa (preferowana Google Chrome).

Płatność za szkolenie:

Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email  o dokonanie przedpłaty.

Rezygnacja z kursu lub szkolenia

1.Rezygnacja z uczestnictwa w kursie lub szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.

2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych na następujących warunkach:

a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,

b) rezygnacja zgłoszona w okresie krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.

ul. Kołłątaja 11
45-064 Opole

tel. 77 453 90 11
tel. 77 453 90 10
kom. 884 369 335

biuro@opole.skwp.pl
szkolenia@opole.skwp.pl
dyrektor@opole.skwp.pl

BNP PARIBAS 88 1600 1329 1852 3322 4000 0001

close