Miasto:
Opole
Typ:
Szkolenie
Tryb:
dzienne
Opłata:
700,- zł od osoby
670,- zł Cena dla członków O/O w Opolu i firm zgłaszających więcej niż jedną osobę na szkolenie

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem internetu przy użyciu portalu ClickMeeting.pl
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie płatności na dzień roboczy przed szkoleniem (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności). 
 

Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:

Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Czas trwania szkolenia wynosi 12 godzin lekcyjnych.

Rozpoczęcie: godzina 09:00 

Treści kształcenia:

1. Strategiczne Planowanie Zasobów Ludzkich i Analiza Potrzeb Klienta
Identyfikacja potrzeb organizacyjnych
Budowanie strategii zatrudnienia w oparciu o cele biznesowe
2. Zaawansowane Metody Poszukiwania Pracowników
Tworzenie atrakcyjnych ogłoszeń – storytelling i techniki perswazyjne
Profilowanie kandydata – model kompetencyjny
Wykorzystanie nowych technologii w rekrutacji
Rola mediów społecznościowych
3. Przeprowadzanie Wywiadów i Ocena Kompetencji
Rodzaje wywiadów: strukturalne, behawioralne
Techniki zadawania pytań i interpretacja odpowiedzi
Narzędzia do oceny kompetencji
4. Narzędzia Selekcyjne i Assessment Center
Techniki selekcyjne: testy, symulacje, gry rekrutacyjne
Organizacja i prowadzenie sesji Assessment Center
5. Dokumentacja Procesu Rekrutacji i Selekcji
Tworzenie i zarządzanie dokumentacją rekrutacyjną
6. Prawo Pracy i Etyka w Procesie Rekrutacji
Zasady przetwarzania danych osobowych i ochrona prywatności
Unikanie dyskryminacji w procesie rekrutacji, przeciwdziałanie konfliktom interesów i wyzwaniom etycznym
7. Zarządzanie Marką Pracodawcy (Employer Branding)
Rola wizerunku pracodawcy w pozyskiwaniu talentów
Budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów
8. Warsztaty i Case Study
Praktyczne ćwiczenia: symulacje rozmów kwalifikacyjnych
Role-playing w ocenie kompetencji i udzielaniu informacji zwrotnej
Analiza rzeczywistych przypadków rekrutacyjnych

Metody pracy:

Proces kształcenia na szkoleniu oparty jest o:

  • zajęcia wykładowo-seminaryjne z ćwiczeniami praktycznymi (studia przypadków i ich analiza),
  • stosowanie nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształtowaniu praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów,
  • naukę własną słuchacza.

Efekty kształcenia:

Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie  wiedzy w zakresie objętym programem  kursu

Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem

Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej

Warunki zaliczenia szkolenia:

Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).

Informacje o kadrze: Jolanta Wróblewska - Absolwentka studiów doktoranckich na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych w zakresie nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu Prawa Pracy, praktyk na co dzień zajmujący się zagadnieniami kadrowymi. Nadzoruje obsługę kadrową i płacową pracowników, realizację polityki szkoleniowej oraz polityki socjalnej i wykorzystania środków z ZFŚS, nadzoruje wprowadzanie i funkcjonowanie narzędzi polityki kadrowej, prawidłowy przebieg rekrutacji i adaptacji nowoprzyjętych pracowników, bilansuje potrzeby kadrowe, kieruje podległym zespołem. Znany i ceniony trener SKwP cieszący się uznaniem słuchaczy.

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Płatność za szkolenie:

Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email  o dokonanie przedpłaty.

Rezygnacja z szkolenia:

Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  szkolenia@opole.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.

§ 6

(…)

3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:

a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,

b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.

Szkolenie organizowane we współpracy z SKwP O/O w Krakowie.

ul. Kołłątaja 11
45-064 Opole

tel. 77 453 90 11
tel. 77 453 90 10
kom. 884 369 335

biuro@opole.skwp.pl
szkolenia@opole.skwp.pl
dyrektor@opole.skwp.pl

BNP PARIBAS 88 1600 1329 1852 3322 4000 0001

close