TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 10 grudnia 2024 r. od godz. 09.00 do 15.00 (7 godz. lek.)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
mec. Łukasz Pietruk - radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, wspólnik Kancelarii Radców Prawnych s. c., członek OIRP w Warszawie, nadzoruje obsługę prawną w zakresie prawa cywilnego, ochrony danych osobowych, prawa pracy, reprezentuje klientów w procesach cywilnych, autor wielu publikacji w zakresie prawa, realizował projekty m.in. dla branży: teleinformatycznej, bankowej, energetycznej, paliwowej, budowlanej, medycznej, przemysłowej, doświadczony wykładowca szkoleń z zakresu prawa, w tym organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Jako trener ceniony jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką, umiejętność przekazania trudnej wiedzy prawniczej i wytłumaczenia przepisów prawa przystępnym językiem z licznymi przykładami
PROGRAM
1. Doręczenia elektroniczne – założenia i cele
2. Przedmiot regulacji
3. Zasady doręczeń
4. Definicje legalne
5. Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji
6. Katalog podmiotów obowiązanych do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
7. Publiczna usługa hybrydowa
8. Wyłączenia w zakresie stosowania przepisów
9. Zakres przetwarzanych danych w bazie danych
10. Skutki prawne wpisu do bazy adresów elektronicznych
11. Domniemanie prawdziwości wpisanych danych
12. Podstawa wpisu do bazy
13. Aktualizacja danych
14. Wykaz podmiotów zobowiązanych do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych
15. Prawo do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
16. Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka doręczeń, w tym w szczególności:
17. Tryb utworzenia adresu
18. Aktywacja adresu
19. Rezygnacja z publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Wykaz sposobów doręczeń przewidzianych w ustawie o doręczeniach elektronicznych
20. Dalsze wykorzystanie skrzynki ePUAP
21. Prowadzenie postępowania administracyjnego po wejściu w życie ustawy o e-doręczeniach
22. Zmiany w Kodeksie postępowania administracyjnego
23. Zasada pisemności
24. Sposoby wnoszenia podań
25. Doręczenia w postępowaniu administracyjnym
26. Pozostały wpływ regulacji na procedury postępowania
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Płatność za szkolenie:
Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email o dokonanie przedpłaty.
Rezygnacja z szkolenia:
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@opole.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.
§ 6
(…)
3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:
a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,
b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.
Szkolenie organizowane we współpracy z SKwP O/O w Gorzowie Wlkp.