Miasto:
Opole
Typ:
Szkolenie
Tryb:
dzienne
Opłata:
330,- zł od osoby
310,- zł Cena dla członków O/O w Opolu i firm zgłaszających więcej niż jedną osobę na szkolenie

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 15 lutego 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

Budżetowanie podatkowe ma na celu rozpoznanie alokacji, monitoring i optymalizację obciążeń podatkowych
z uwzględnieniem wszystkich podatków dotyczących działalności przedsiębiorstwa. Proces planowania
podatkowego obejmuje cały obszar działalności Spółki. Prawidłowo przeprowadzone budżetowanie podatkowe
wpływa na obniżenie obciążeń podatkowych przedsiębiorstwa, poprawia płynność finansową spółki, a także
pozostawia wolne środki na rozwój przedsiębiorstwa. Niestety wiele firm, nawet tych planujących swoją działalność,
pomija ten istotny aspekt!

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności posługiwania się narzędziem budżetowania
podatkowego przedsiębiorstwa. Uzyskanie i wdrożenie nowych kierunków minimalizowania obciążeń podatkowych
zgodnie z obowiązującym prawem oraz nowych źródeł finansowania inwestycji rzeczowych i finansowych w krótkim
czasie przekłada się na wzrost wartości dodanej dla właścicieli!

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do służb controllingowych, księgowych, podatkowych, a także do głównych księgowych
i dyrektorów finansowych.

PROWADZĄCY SZKOLENIE

Prowadzącym szkolenie jest dr nauk ekonomicznych Wojciech Naruć, absolwent Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu
finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz
członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

METODY PRACY

Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma po jego zakończeniu:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*

- Cel budżetowania podatkowego.
- Przygotowanie przedsiębiorstwa do budżetowania podatkowego.
- Zasady i procedury budżetowania podatkowego.
- Zakres budżetowania podatkowego.
- Architektura form budżetowych w zakresie podatków.
- Odpowiedzialność za budżetowanie podatkowe.
- Budżetowanie podatkowe a podatkowa grupa kapitałowa.

*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.

Płatność za szkolenie:

Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email  o dokonanie przedpłaty.

Rezygnacja z szkolenia:

Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  szkolenia@opole.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.

§ 6

(…)

3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:

a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,

b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.

Szkolenie organizowane we współpracy z SKwP O/O we Włocławku.

ul. Kołłątaja 11
45-064 Opole

tel. 77 453 90 11
tel. 77 453 90 10
kom. 884 369 335

biuro@opole.skwp.pl
szkolenia@opole.skwp.pl
dyrektor@opole.skwp.pl


BNP PARIBAS 88 1600 1329 1852 3322 4000 0001

Adres do e-doręczeń: AE:PL-86395-64655-IBSTI-20