TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 15 lutego 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
Budżetowanie podatkowe ma na celu rozpoznanie alokacji, monitoring i optymalizację obciążeń podatkowych
z uwzględnieniem wszystkich podatków dotyczących działalności przedsiębiorstwa. Proces planowania
podatkowego obejmuje cały obszar działalności Spółki. Prawidłowo przeprowadzone budżetowanie podatkowe
wpływa na obniżenie obciążeń podatkowych przedsiębiorstwa, poprawia płynność finansową spółki, a także
pozostawia wolne środki na rozwój przedsiębiorstwa. Niestety wiele firm, nawet tych planujących swoją działalność,
pomija ten istotny aspekt!
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności posługiwania się narzędziem budżetowania
podatkowego przedsiębiorstwa. Uzyskanie i wdrożenie nowych kierunków minimalizowania obciążeń podatkowych
zgodnie z obowiązującym prawem oraz nowych źródeł finansowania inwestycji rzeczowych i finansowych w krótkim
czasie przekłada się na wzrost wartości dodanej dla właścicieli!
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do służb controllingowych, księgowych, podatkowych, a także do głównych księgowych
i dyrektorów finansowych.
PROWADZĄCY SZKOLENIE
Prowadzącym szkolenie jest dr nauk ekonomicznych Wojciech Naruć, absolwent Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu
finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz
członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
METODY PRACY
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma po jego zakończeniu:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
- Cel budżetowania podatkowego.
- Przygotowanie przedsiębiorstwa do budżetowania podatkowego.
- Zasady i procedury budżetowania podatkowego.
- Zakres budżetowania podatkowego.
- Architektura form budżetowych w zakresie podatków.
- Odpowiedzialność za budżetowanie podatkowe.
- Budżetowanie podatkowe a podatkowa grupa kapitałowa.
*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
Płatność za szkolenie:
Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email o dokonanie przedpłaty.
Rezygnacja z szkolenia:
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@opole.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.
§ 6
(…)
3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych lub zostanie zobowiązany do zapłaty na następujących warunkach:
a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,
b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.
Szkolenie organizowane we współpracy z SKwP O/O we Włocławku.