Miasto:
Opole
Typ:
Szkolenie
Tryb:
dzienne
Opłata:
480,- zł od osoby
460,- zł Cena dla członków O/O w Opolu i firm zgłaszających więcej niż jedną osobę na szkolenie

Termin szkolenia: 12 lutego 2024 r.

Godz. 9:00- 15:30

Miejsce: Siedziba SKwP O/O w Opolu, ul. Kołłątaja 11, sala 43, 45-064 Opole

Szkolenie poprowadzi Bartłomiej Sokalski – doradca podatkowy

  • podatkami zajmuje się od 29 lat
  • absolwent Uniwersytetu Łódzkiego
  • w latach 2000 –2009 członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych oddział w Łodzi
  • doradca podatkowy od 1998 roku - 25 lata doświadczenia zawodowego
  • biuro prowadzi razem z żoną – również doradcą podatkowym - jako spółkę cywilną
    BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy - http://bdpsokalscy.pl
  • jest pomysłodawcą i współtwórcą systemu do zarządzania, kontroli i koordynacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon

PROGRAM: 

  • KSeF – ewolucja czy rewolucja pracy biur rachunkowych ?
  • modele współpracy biura rachunkowego z klientem przy wykorzystaniu KSeF:
    - model tradycyjny – najbardziej niebezpieczny
    - model hybrydowy – najbardziej czasochłonny
    - model KSeF – najbardziej innowacyjny i rentowny
  • uprawnienia i logowanie do KSeF – obalimy mity i legendy
  • po co ZAW-FA – różna interpretacja i stosowana praktyka przez różne urzędy skarbowe ?
  • jak ułatwić codzienną pracę biura i życie naszych klientów  – czyli co daje panel klienta
  • jak przygotować biuro/pracowników/klientów na wejście KSeF ?
  • jak przeszkolić klientów – na co zwrócić szczególną uwagę – lista zagadnień do omówienia:
    Czym jest KSeF(Krajowy System e-faktur) ?
    KSeF - po co, dlaczego, kiedy, dla kogo ?
    Korzyści i zagrożenia związane z KSeF
    - czy urzędy skarbowe będą miały większą kontrolę nad podatnikami ?
    - kiedy wydatki będą kosztem czyli jaka będzie data wystawienia faktury w KSeF ?
    - kiedy mogę odliczyć podatek vat naliczony czyli jaka będzie data doręczenia faktury w KSeF ?
    - kiedy rejestrować faktury w KSeF czyli dlaczego wszystko muszę robić na bieżąco ?
    - jak mogę poprawić błędną faktury – czyli tysiące dodatkowych korekt ?
    - czy łatwiej będzie gromadzić faktury ?
    - czy łatwiej będzie przygotowywać dokumentację księgową dla biura ?
    - po co identyfikator każdej faktury w KSeF czyli przelewy i kontrola po nowemu ?
    Które faktury muszę wysyłać do KSeFu ?
    Czy faktura będzie mogła nadal istnieć w wersji papierowej ?
    Czy będę mógł dostać fakturę na e-maila np. w PDFie ?
    Jakie dokumenty będą gromadzone w KSeF a jakich tam nie będzie ?
    Co z fakturami uproszczonymi do 450 zł ?
    Co z fakturami dla konsumentów ?
    Czy KSeF zmieni zasady użytkowania kas fiskalnych
    Awaria systemu - czyli faktura papierowa jednak istnieje ?
    Uprawnienia do KSeF  - czy muszę się tam logować ?
    Uprawnienia do KSeF  - jak mają się tam logować spółki ?
    Uprawnienia do KSeF  - czy lepiej nadać uprawnia biuru rachunkowemu ?
    Token KSeF (kilka rodzaji) – bardzo niebezpieczny ”identyfikator elektroniczny” !!!
    Zasady wystawiania faktur – czym różni się data wystawienia faktury od daty sprzedaży ?
    Zasady wystawiania faktur – zaliczki, zadatki, kary umowne, opłaty administracyjne.
    Straszymy bo się o Was troszczymy czyli jakie kary przygotował ustawodawca dla podatników
    Jak możemy WAM pomóc – czyli po co Panel Klienta ?
    Nowe zasady autoryzacji i opisywania faktur dla biura rachunkowego.
    Bezpieczna komunikacja – czyli jak zapanować nad ginącymi e-mailami i załącznikami ?
    Bezpieczna komunikacja – czy chcesz znać szybciej odpowiedz na swojego e-maila ?
    Nowe przepisy – nowa rzeczywistość  - zaktualizowana umowa z biurem rachunkowym.
    Obowiązki przedsiębiorcy i biura rachunkowego po nowemu

Elementy zarządzania biurem rachunkowym:

- jak wyceniać nasze usługi – czyli dlaczego każde biuro ma inne ceny
- jak kontrolować rentowność naszego klienta – czyli jak zliczać czas pracy
- jak monitorować pracę biura na bieżąco – czyli ile faktycznie pracują pracownicy i co robią
- jak weryfikować statystykę pracy i przeciążenia pracowników i jak to zmieni KSEF
- jak kontrolować zadania dodatkowe – czyli zło koniczne czy źródełko przybytku
- jak zyskać dodatkowy czas w biurze – czyli co możemy zautomatyzować
- jak usprawnić raportowanie ważnych danych – ile na to poświęcić czasu
- jak szybko tworzyć własne dokumenty np. umowy, aneksy, wypowiedzenia itp.

W ramach szkolenia zapewniamy:
-udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
-materiały szkoleniowe,
-zaświadczenie o ukończeniu kursu.

Płatność za szkolenie:

Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email  o dokonanie przedpłaty.

§ 5. Rezygnacja z szkolenia

1.Rezygnacja z uczestnictwa w kursie lub szkoleniu powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.

(...)

3.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconych środków pieniężnych na następujących warunkach:

a) rezygnacja wcześniej niż 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia - zwrot całości wpłaty,

b) rezygnacja zgłoszona w okresie równym lub krótszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia - organizator pobiera całość kwoty za szkolenie.

 

ul. Kołłątaja 11
45-064 Opole

tel. 77 453 90 11
tel. 77 453 90 10
kom. 884 369 335

biuro@opole.skwp.pl
szkolenia@opole.skwp.pl
dyrektor@opole.skwp.pl


BNP PARIBAS 88 1600 1329 1852 3322 4000 0001

Adres do e-doręczeń: AE:PL-86395-64655-IBSTI-20